Please Wait ...
0%
X
Dragi clienți și vizitatori, vă aducem la cunoștință că mai sunt puține date disponibile pentru organizarea evenimentelor dvs. în 2017. De asemenea, vă informăm că pentru anul 2018 vom avea aceleași oferte din 2017. Pentru informații vă rugăm sa ne contactați pe contact@restaurant-papion.ro. Mulțumim pentru întelegere!

1. Sală de Conferinţă şi Evenimente Business

Restaurantul Papion din București beneficiază de un salon pentru organizare evenimente corporate. Salonul Ballroom corespunde tuturor cerinţelor pentru organizarea de: conferințe, cursuri de formare profesională şi leadership, sesiuni de training, seminarii de vânzări şi training, workshop-uri, prezentări de maşini, prezentări de modă, recepții, expoziții, conferințe de presă, cursuri de formatori şi multe altele.

Cu o capacitate maximă de 120 de persoane, sala de conferinţe Papion este o îmbinare perfectă între eleganță, stil, rafinament și modernitate, toate acestea fiind completate cu o acustică perfectă pentru o întâlnire de afaceri restrânsă, conferinţe complexe, cocktailuri exclusiviste sau pentru alte evenimente corporate în Bucureşti.

Centrul nostru de conferințe din București dispune de conexiune Internet WiFi, climatizare, sistem de sonorizare Electrovoice, microfoane, videoproiector, ecran de proiecție, toate puse la dispoziția dvs pentru evenimente corporate, fie că doriți o sală pentru training-uri sau o sală de conferință.

Restaurantul Papion se ocupă de organizări evenimente corporate cu cel mai mare profesionalism, astfel încât evenimentul dvs să se ridice la cel mai mare nivel de așteptări. Suntem printre puținele firme de organizări evenimente în București, care vă pune la dispoziție servicii complete de catering și coffee break, dar și servicii de consultanță în materie culinară, bucătarul nostru chef putând să vă ofere consultanță gratuită pentru alegerea preparatelor ideale pentru evenimentul business organizat.

Politica tarifară aplicată de Restaurant Papion este de a cota cel mai bun preţ în funcție de tipul solicitării dvs și de perioada în care se va desfășura evenimentul corporate, mai mult decât atât, tarifele pentru închirierea sălii de conferinţe Papion din București sunt transparente și negociabile în funcție de durata evenimentului.

2. Ofertă închiriere sală de conferințe:

  • Între 101-120 de pers - 2000 ron/zi
  • Între 76-100 de pers - 1700 ron/zi
  • Între 51-75 de pers - 1400 ron/zi
  • Între 26-50 de pers - 1000 ron/zi
  • Până în 25 de pers - 600 ron/zi
  • O apă, un ceai/cafea, mix alune, covrigei - 15 ron/pers
  • *în preț este inclusă videoproiecția, sonorizarea, 2 microfoane

Prețurile sunt negociabile în funcție de numărul de zile pe parcursul căruia se va desfășura evenimentul dvs și de intervalul orar în care doriți să rezervați sala de conferințe.

3. Meniu evenimente corporate:

Preparate

  • Bruschete cu mozzarella și somon
  • Bruschete cu pastă de măsline și anchois
  • Tartină cu cremă gorgonzolla și nucă caramelizată
  • Vol-au-vent cu salată de ciuperci
  • Frigărui caprice
  • Bulete de cașcaval
  • Chifteluțe

Preparate

  • 1 Apă plată / Apă minerală
  • 1 Răcoritoare din gama Pepsi / Sucuri naturale
  • 1 Cafea / Ceai

Preț : 50 lei / persoană

*Restaurant Papion își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără un anunț prealabil. Pentru informații, întrebări și sesizări, vă rugăm sa ne contactați pe sau 0786 328 300.